Marcin Maj
Tony Hawk
Temat szkolenia: Przez emocje do serca, czyli jak tworzyć komunikację, żeby trafić konsumenta w czuły punkt

W branży reklamowej nieprzerwanie od 17 lat. W OS3 pojawił się 15 lat temu, początkowo jako New Media Development Manager, później jako Client Service Director i Warsaw Branch Manager. W 2004 roku został członkiem zarządu firmy, a dwa lata później jej Dyrektorem Zarządzającym, obejmując tym samym pakiet udziałów spółki. W tym czasie udało mu się pozyskać szereg kluczowych klientów w Polsce i za granicą. Do jego zadań należy koordynowanie spółek wchodzących w skład OS3 Group S.A. (OS3, mobileGo, Faster&Better, MediaRepublic) i wzmacnianie ich pozycji na rynku polskim i międzynarodowym. Jest specjalistą w zakresie programowania neurolingwistycznego i marketingu perswazyjnego. Prelegent na wielu kongresach poświęconych zagadnieniom marketingu internetowego. Wykładowca akademicki, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, Juror w konkursach Golden Arrow, PNSA i EFFIE. Autor artykułów eksperckich (Brief, Media&Marketing Polska, Marketing w Praktyce, etc), współautor książki „Standardy kierowania zespołem handlowym”. Częsty gość branżowych programów telewizyjnych oraz radiowych. W 2014 został wyróżniony tytułem AdMan 2013.

„Jak zbudowany jest ludzki mózg i jaki ma to wpływ na decyzje zakupowe? Co kryje się za często spotykanym i budzącym liczne dyskusje hasłem “III rewolucja przemysłowa” i co to znaczy, że jesteśmy w jej trakcie?
Dowiemy się również, czym jest “sharing economy” i poznamy tajniki nowego trendu nabywania… bez wydawania. Dodatkowo przedstawię przegląd najlepszych kampanii reklamowych w Polsce i na świecie, którym przyglądam się na przestrzeni ostatnich dwóch lat.”

Temat: Przez emocje do serca, czyli jak tworzyć komunikację, żeby trafić konsumenta w czuły punkt

Miejsce: sala D, Auditorium Maximum, Uniwersytet Warszawski
Data: 12 kwietnia 20:00 - 21:30
Moduł: undefined


Podoba Ci się festiwal boss?
Zapisz się na bezpłatne wykłady i prelekcje w Twoim mieście!
Partner strategiczny festiwalu

Mobile Vikings
Poznaj społeczność Vikingów. Są sprytni, przedsiębiorczy i świadomi swoich decyzji. Podobnie jak uczestnicy BOSSa.
Sprawdź Mobile Vikings
Partner technologiczny festiwalu
nazwa.pl
Nazwa.pl tworzy i dostarcza kompleksowe usługi. Oferowane przez firmę domeny internetowe, hosting, sklepy i niezawodna poczta pozwalają na rozwój polskiego sektora MSP, na jego ciągły wzrost.
sprawdź ofertę nazwa.pl
Partner główny festiwalu
PZU kariera
Poznaj oferty największej instytucj finansowej w kraju i upoluj staż w PZU.

sprawdź Grupę PZU
Patronat Honorowy nad festiwalem
bcc
Prestiżowy Klub przedsiębiorców i największa w kraju organizacja indywidualnych pracodawców.
sprawdź BCC

MEDIA
SPONSORZY I PARTNERZY festiwalu
Chcesz wspomóc nasz festiwal jako sponsor lub patner?
Dołącz do ekipy festiwalu
Festiwal organizują studenci tacy jak Ty.
Misją Studenckiego Forum Business Centre Club jest kształtowanie postaw przedsiębiorczych wśród młodych Polaków. Swoimi działaniami inspirujemy, edukujemy oraz motywujemy młodych ludzi pokazując, że aktywność, odwaga i własna inicjatywa są drogą do osiągnięcia sukcesu.

Chcesz zacząć robić wielkie rzeczy? Dołącz do nas!
Kontakt w regionie
warszawa@sfbcc.org.pl
Organizator
sfbcc
Fundacja Studenckie Forum Business Centre Club
ul. Plac Żelaznej Bramy 10
00-136 Warszawa
tel. (022) 582-61-17
kontakt@sfbcc.org.pl
partner technologiczny
nazwa.pl
wdrożenie
stromski.pl
projekt graficzny
moreplease.pl